Wednesday, July 6, 2011

buat pagar baru kat rumah..

Assalamualaikum w.b.t

Hari post blog anum tentang satu pembinaan pagar batu yang suami anum buat untuk keselesaan keluarga dan tempat untuk anak anum bermain..




Alhamdulilah.. bila ada rezeki lebih suami anum ada merancang untuk buat pagar baru.. kata nya nak bagi selesakan anak-anak dan keluarga yang datang.. biasa nya bila ada family kami yang datang.. mereka akan parking kereta di luar rumah.. jadi bila dah buat pagar dan simen di tepi halaman rumah ni suami anum cakap boleh mereka parking kat dalam pagar.. lagipun kalu nak buat sesuatu majlis keluarga ke tak de lah segan sangat dengan jiran sebelah..


Tengok jelah gelagat dua beradik ni.. bila dapat keluar rumah mereka gembira dapat bermain basikal dan kereta mainan tu.. lagi pun tak da bimbang sangat kalu diaorang ni main kat dalam pagar.. kalau kat luar tu bimbang kan kereta dan motor yang lalu lalang..





Baiklah, insyallah kita sambung lagi di lain page blog 'my family 'anum ni.. blog ni hanyalah bingkisan dan rutin biasa dalam family anum dan diri anum sepanjang anum menjaga kedua permata hari keluarga kami ni..
Wassalammualaikum.

No comments: