Tuesday, May 24, 2011

Sepetang di Pantai Remis Kuala Selangor

Assalamualaikum w.b.t

Pada hujung minggu ni kami bawa anak-anak ke Pantai Remis Kuala Selangor..
papa kata petang ni jom kita mbik angin kat pantai.. haa apa lagi bersiaplah kami anak beranak petang tu..

Pantai Remis biasanya penuh dengan orang ramai yang mahu bermain layang-layang ataupun menikmati kerang bakar atau makanan laut segar yang ada di situ.. dan biasanya yang kita boleh dapati di sini ialah kerana makanan kekerang nya yang banyak.. siput, kerang, remis, dan lala.. anum dan suami pun pergi ke sana sebab nak ambik angin pantai. haha.. tapi jangan lah marah ye.. kalau kita di tempat orang.. Pantai Remis ni tak dah sebesar pantai Teluk lipat atau Pantai Sura di Dungun tau pun seperti Pantai Batu Burok di Kuala Terengganu.. memang lain lah angin bayu yang anum rasa ni.. rasa macam alhamdulilah.. bersyukur kami lahir dan datang dari pantai timur..




Jadi.. petang tu kami nikmati angin petang dan papa pula order kerang bakar.. anum x makan kerang sebab alegi dengan makan seafood.. eddy pulak suka mengusik anum ruginya orang tu xdapat makan sotong, kerang, udang.. dan lain-lain lagi.. ehmm xpelah dan rezeki papa lah tu..

selepas tu kami berjalan-jalan di kawasan sekitar.. lewat petang baru pulang.. darwisy nak main layang-layang jadi mungkin next time la kami bawak dia pergi main.. oklah jumpa lagi di lain blog
wassalamualaikum.

2 comments:

Trying To Be Muslim.. said...

weheeeeeeeeeeeeee...best nye anak2 buah mommy main kat beach yer....mmm windu...check blog http://inbetweenmycolours.blogspot.com ada gambor kesayangan anak2 buah mommy ni...

Anum...jgn lupe recipe ayam tu, ceeeeeeeedap ar..

hanum hassim said...

salam kat mas.. hehehe.. sory lambat pulak nak post temtang ayam masak bali mak tu.. simple je cara dia.. oh ya kak mas punya blogspot satu lagi ni xleh buka ar.. asyik error je..