Friday, February 6, 2009

motor papa darwisy rosak..

Assalammualaikum wbt.

Semalam selepas anum ambik darwisy kat rumah pengasuh , papa darwisy telefon bagitahu motor xboleh start.. mujurlah masa tu papa darwisy dah sampai kat puncak alam, terkandas kat kedai di fasa 2..


Jadi kami pun pergi ambik la papa disana.. disana.. papa darwisy kunci motor kat tempat yang orang mudah nampak sebab malam nanti nak datang ambik pulak.. dalam perjalanan kami nak balik ke rumah di fasa 3..papa cakap nak makan pisang goreng x? mama on je.. so dalam kesempatan yang ada mama dok posing ngan darwisy dalam kereta..


Selepas tu kami balik rumah.. sambil makan goreng pisang papa asyik membebel.. adois.. motor rosak lagi.. ni tanda-tanda nak beli motor baru ni..

anum xkisah.. janji papa gembira..tapi apa-apa pun darwisy gak cool..hehehe
dia xlayan pun apa yang mama & papa dia cakap.. asyik dok pandang kanan dan kiri je.. pantang dok kat tingkap.. nak tengok je..apa yang berlaku kat luar sana..


akhirnya.. sampai la kat rumah.. sebelum tu ambik gambar jap.. ehmm kabur sikit.. sebab tangan yang ambik gambar ni tangan papa darwisy..

oklah..jumpa lagi di lain blog..wassalammualaikum wbt..

2 comments:

Miss Moon said...

sian eddy , moto dah ok ker eddy .

Darwisy dah makin besar dah

hanum dan eddy said...

belum ok lagi.. sekatrang dok fikir nak beli motor baru je kalu jadi macam ni..