Friday, February 6, 2009

darwisy yang aktif

Assalammualaikum wbt..

Darwisy danish sekarang semakin aktif.. kepala pun dah pandai tegak.. pandai balas balik apa yang kita buat dan yang pasti dia makin comel.. hari-hari rindu.. nak tengok keletah dia.. balik keje dalam keadaan penat pun berbaloi tengok dia gelak.. balas senyuman dan buat bunyi-bunyi yang kita xjangka pun dia akan buat.. hehehe..bestnya saat bersama ngan dia..

inilah penghibur hati mama dan papa.. keletah dia pun kalau di cerita xhabis-habis.. alhamdullah setakat ni darwisy sihat dan xmempunyai banyak masalah untuk keadaan persekitaran dengan nya.. anum ada rakam gelagat baru darwisy.. tengok ye.. sekarang ni dia suka angkat sebelah tangan kanan dan perhatikan.. hehehe.. macam nak terbang je mama tengok keletah anak mama ni..

Keluarga di kampung alhamdulilah sihat, Opah dan Tok ma darwisy selalu bertanya khabar akan keadaan darwisy.. oh ya.. baru-baru abah aisy balik dari qatar.. mungkin ada kat kampung lagi kot.. anum dan eddy pun xsempat telefon kat kampung.

Insyallah dalam perancangan kami bulan depan nak balik kampung.. tapi belum dipastikan lagi tarikhnya.. akan diberitahu balik tarikh nya nanti ye..

Ehmmm oklah.. ada masa kawan-kawan blogger berikanlah komen ye.. saja nak baca hehehe.. apa-apa pun take care dan jumpa lagi di lain blog.. wassalammualaikum..wbt

No comments: