Wednesday, April 1, 2009

kenakalan danish!

Assalammualaikum wbt..


hai semua.. hari ni anum nak cerita tentang gelagat darwisy danish yang makin hari semakin bijak dan comel..
seronoknya layan si kecik ni..

Mana tak nya.. dah la sekarang ni banyak 'bercakap'..
dalam rumah dengar suara dia je..

Apa yang dicakap pun, kami berdua pun tak faham.. kalu dah dapat mulut nanti.. hai.. mak2 saudara dan ayah2 saudara dia lah layan.. hehehe
Darwisy: Apa tengok-tengok?

Anum : Amboi.. garang nya..anak mama ni..

Darwisy: Xdelah mama, wisy gurau je..

Anum: Yelah tu.. mama ngajuk la ni..




Darwisy: Eleh merajuk konon.. kuci-kuci bom..
mama ngajuk lagi ke?

Anum : Hahaha.. nakalnya buat air muka macam tu..
ok2 mama dah ok dah..


Darwisy: Yes!..hehehe mama dah ngajuk lagi ye..ye.!

Anum : Ehmm..pandai la tu.. meh mama sayang sikit..
emmuah! mama sayang darwisy danish..

Ok..sekian sudah kisah dua beranak yang nakal ni hehehe..
jumpa lagi di lain blog... wassalammualaikum wbt..

1 comment:

Mata Hati said...

budok yg comel.. jadi anak yg baik kay..