Monday, March 30, 2009

i'm a big boy now..!

Assalammualaikum wbt

Hari ni darwisy dah pun berumur 5bulan..

darwisy dah pandai duduk sendiri tanpa ada bantal di kedua belah sisinya.. handsome tak saya.. buat pengetahuan semua..



Saya sebenarnya nak try test je baju yang mommy saya bagi.. ehmm.. muat-muat je.. hari tu kan baju ni besar sangat.. tapi sekarang tak lagi.. hehehe...thanks mommy..




Sekarang saya nak posing ngan mama saya..
Ehmm.. geramnya.. mama asyik panggil nama saya.. 'darwisy.. tengok mama sayang.. hehehe.. naik jenuh mulut saya sengih-sengih..



Alih-alih terkeluar juga senyuman saya tanpa gigi ni.. hehehe
comel tak?
darwisy : "mama.. nak posing lagi ke ni??"
anum: "ye sayang.. jap eak.. lagi 1 gambar je."


darwisy: "Ehmm.. nasib la belalang.. dah mama nya nak suruh
posing kenalah buat.. "


<<< muka xpuas hati



Ok mama.. cepat la.. saya nak bagi opah, atuk, tok ma, tok pa, mommy and semua mak2,ayah saudara tengok saya senyum..

"Selamat berbahagia semua keluarga disana.. jangan lupa rindukan saya selalu.."

Jumpa lagi.. wassalammualaikum wbt..

No comments: